ارسلان کاظمی، کسی که فیلادلفیا به او نیاز دارد
تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, | 19:57 | نویسنده : mahdi

یک وب‌سایت ورزشی آمریکا در گزارشی به وضعیت رو به رشد ارسلان کاظمی در لیگ ایران اشاره کرده و گفته که او بازیکنی است که فیلادلفیا به آن نیاز دارد.

65454511.jpg

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ارسلان کاظمی که در مراسم درفت NBA توسط تیم فیلادلفیا انتخاب شد حالا با حضور در لیگ برتر ایران به دنبال کسب تجربه است تا شاید بتواند دوباره راهی بهترین لیگ بسکتبال دنیا شود و به آرزویش که بازی در این مسابقات است برسد. یک وب‌سایت آمریکایی در گزارشی به وضعیت ارسلان کاظمی اشاره و تاکید کرده که ارسلان همان مهره‌ای است که فیلادلفیا به آن نیاز دارد.

 

در این گزارش آمده است:

 

یکی از بسکتبالیست‌های خوب آسیا همیشه منتظر است تا نشان دهد چرا در لیگ بسکتبال NBA نامی برای خود دست و پا کرده است. خیر! او از بسکتبال چین نیست بلکه ارسلان کاظمی ملی‌پوش ایرانی است که در این فصل برای پتروشیمی بندرامام به میدان می‌رود؛ بازیکنی که توسط فیلادلفیا در مراسم درفت NBA انتخاب شد.

 

ارسلان کاظمی در لیگ بسکتبال ایران با پیراهن پتروشیمی به میدان می‌رود و فصلی پرتجربه را پشت سر می‌گذارد. او که هم‌اکنون در لیگ برتر ایران و یکی از بهترین لیگ‌های آسیا مشغول به کار است در اکثر بازی‌ها دبل دبل می‌کند. او این روزها برای پتروشیمی به میدان می‌رود اما در صورتی که فیلادلفیا به او نیاز داشته باشد با یک همکاری سریع راهی NBA می‌شود تا برای فصل آینده به تیمش کمک کند.

 

ارسلان کاظمی در این فصل دبل دبل های زیادی انجام داده و تاثیر گذار است. بهترین امتیازآور پتروشیمی نیست اما همیشه کاری را در زمین انجام می دهد که تیمش نیاز دارد و او می‌داند بهترین است. حالا او یکی از بهترین ریباندرهای لیگ ایران است؛ همیشه به اندازه امتیازهایی که کسب می کند ریباند دارد. او در پایان نیم‌فصل نخست لیگ ایران میانگین 13 امتیاز، 12.3 ریباند، 2.1 توپ‌ربایی، 1.6 پاس منجربه گل و یک بلاک شات برای خود ثبت کرده‌است و تنها چیزی که او باید بیشتر بر آنها تمرکز کند شوت‌ها و امتیازآوری‌اش است. میانگین پرتاب‌های موفق او 57 درصد بوده که نیاز به رشد و تقویت دارد.

 

با اینکه او تا کنون 10 بازی برای پتروشیمی انجام داده اما تجربه ای بدست آورده که مطمئنا روی نیمکت‌های NBA بدست نمی‌آورد. پتروشیمی هم‌اکنون صدرنشین لیگ است و کاظمی نقش بسیار بزرگی دراین قدرتنمایی پتروشیمی داشته. حالا کاظمی به بازیکنی تبدیل شده که می‌تواند در فصل آینده بازیکن جایگزین خوبی برای فیلادلفیا شود. او هم‌اکنون عملکرد بسیار بهتری نسبت به لیگ تابستانی فیلادلفیا داشته و در پتروشیمی نمایشی ایده‌آل دارد.

 

سطح کیفی لیگ ایران به اندازه NBA نیست اما لیگ برتر ایران جایی است که سطح خوبی از بسکتبال دارد و با حضور بازیکنان خارجی خوب فرصتی برای رشد ارسلان کاظمی است؛ فرصتی که به مراتب بهتر از دی‌لیگ آمریکاست. ارسلان کاظمی دقیقا همان چیزی است که فیلادلفیا در این فصل به آن نیاز دارد؛‌ کسی که وارد زمین شود، ریباند کند و امتیاز بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: